Nä nu går skam på torra land.

Söndag och jag har jobbat övertid. gissa om helgen var kort. Och nästa vecka blir ju 6 dagar lång, vad hände med helgerna då man ska vila. Nä nästa år ställer vi in älgjakten ,då kan lustmördarna jobba själva och jag kan vara ledig. var ute med båten och provade på gäddan  men hon var inte hemma, tror inte det blir så många turer till i år det börjar bli ganska kallt i luften.  Förresten så måste jag berätta att jag har fler läsare när jag inte skriver 11 unika, än när jag skriver  6 unika.  Jag kanske ska sluta helt då kan det blir 100 unika besökare, vad vet jag. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men se där! fadren har börjat blogga igen! trevligt. du krånglade till det lite där med dina unika läsare, vad menar du egentligen?? kom o hälsa på snart far! fisket är myycket bättre här!

2008-09-07 @ 23:25:14
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: svärmor

Alla dina läsare...

Om det inte var bilden på mej å Karin som lockade,

så begriper du väl att alla kollar efter nya inlägg !

2008-09-08 @ 07:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0