Jaha då har vi Wilma på bild.


Idag hade jag besök av en liten tös som det lyser bus om, Men hon var ganska lydig trots att hennes mamma var det busigaste som gick i ett par skor. Det borde rimligen ha smittat av sig lite. Fast det där med skor jag vet inte om det stämmer dom satt nog inte kvar om hon överhuvud taget hann få på sig dom. Ni förstår att där skulle det hända saker hela tiden. Var det inte det att hon satt på ett tak så skulle det åkas nån typ av pulka nerför en trappa med påföljande sjukhusbesök för diverse bulor och arnbrott. På cykel var hon en allmänfarlig våda där det kunde ske vad som helst. Trots en allmänt vild barndom så artade hon sig bra och blev  lärare, jag kan svårligen tänka mig en bättre person att förstå sig på  hur en hög ungar fungerar.



Kommentarer
Postat av: dotra

Har du kommit igång nu igen? Kul!Fler anekdoter vore roligt =)

2008-09-26 @ 23:07:02
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0