Virus


När jag kom hem i går kväll så skulle jag titta på frugans dator om jag fått mailsvar på en beställning jag gjort, (orkade inte starta min egen dator) då låg internet nere och som vanligt hade man förutfattade meningar och skällde på henne, Dom sidorna som du spelar alfapet och bingo på är fulla med spionprogram dom gör datorn sjuk. Efter 2 timmars felsökning ringer jag till bredbandsbolaget som talar om att deras server är trasig.  Ridå ner.

Kommer till jobbet i morse och vad händer? Jo Radion startar felfritt !

Kan det vara jag som fått ett virus som följer med  och smittar apparaterna ? 
Bröderna Rongedal nu fattar jag varför jag gillar dom, dom har ju spelat med mina hjältar från barnens barndom. Dom spelade med  Electric Banana Band i Melodifesivalen 2006.   


Kommentarer
Postat av: Anita

Där ser du, jag hade rätt !!!!

2008-06-11 @ 10:24:14
Postat av: jonie

Det här bör min papps läsa. Jag har fått skulden för allt datakrångel som uppstått sedan vi skaffade dator där 1996 någongång.

2008-06-11 @ 14:26:20
URL: http://jonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0