Vem sa att fiske är avkopplande?



Ta aldrig med din fru ut på fiske.

Som överskriften berättar så är det inte kul att ta med frugan på fiske, det går bra med fika och bada men aldrig fiske.

Jaha nu börjar hon prata om fisketävling och naturligtvis ställer man upp jag har ju redan fått 2 små aborrar så lite segerviss är man ju. Och vad händer jo jag får ett litet trassel på linan ingen katastrof men när jag sitter och trasslar så lyckas hon ta upp 2 aborrar och en gädda på nått kilo. (ok närmare 3 än 1)Jaha då sitter man i skiten igen vad göra, ja det är ju bara att hålla humöret uppe och låtsas som det regnar. Man kommer få höra om det många gånger det är väl ingen som tror ett fruntimmer glömmer en sån sak.


Kommentarer
Postat av: Eva

Bravo Anita!

2008-06-04 @ 20:53:42
Postat av: Anonym

mohahaha!!!

2008-06-04 @ 22:21:30
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: Denkan

Dina inlägg är så gemytliga och sprider en sdan sommarkänsla.



Och en sån känsla för språket. Hur du använder fisktermer -som gädda och aborre, får min hud att resa sig i ovationer.

2008-06-07 @ 00:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0