Vad gör jag nu då.





Jaha då var det spritt i bekantskapskretsen, 2 minuter efter jag släppt bomben kommer första kommentaren, Va ska Leffe blogga! Vad ska jag skriva om vad är intressant, jag har redan skrivkramp i hela kroppen.

Jo! jag var på dop i helgen , det var min bror Kent och hans fru Ulrika som döpte sin lilla Victor.

Hårigare varelse har ej skådats på många år. Jag tror han fick allt det hår som hans far aldrig fick, ni kan ju se själva på bilden.

Det var trevligt att se nästan hela släkten samlad på ett ställe under så gemytliga former.

Förra gången vi var på dop så säger frugan att det var samma präst som döpte Karin och Karin är inte sen att säga, Jo  jag kommer ihåg henne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha denkan som kommenterat din blogg är en galen kompis här uppifrån. kul =)

2008-06-03 @ 00:24:44
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: Annelie

så söt!

2008-06-03 @ 10:19:50
Postat av: Eva

Vad roligt att du bloggar Leffe! Låt temat bli foto, visa upp alla dina fina bilder!

2008-06-03 @ 11:21:37
Postat av: Denkan

En apa är också hårig när den döps. Om den döps dvs.

2008-06-03 @ 22:12:54
Postat av: Anonym

han e väl för söt den lilla kraken

2008-06-03 @ 23:31:46
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0