Teambuilding

Idag har jag varit på teambuilding i Köpenhamn, så nu kan jag både skjuta luftpistol med ögonbindel när en dansk talar om hur jag ska sikta. (höjre är inte högre) lyfta mäniskor genom nät av rep prata danska och äta smörrebröd. Som om det inte skulle vara nog jag vann guld i lagtävlingen! Det har jag inte gjort sen jag vann Odensalaloppet på skidor då jag var liten. det var visserligen bara jag min kusin och en liten klen skit med i loppet, men återväxten var inte så stor i Odensala på den tiden. senare kom morsan och farsan igång på allvar  födde 6 ungar ja det var väl minst hälften av ungarna som föddes i Odensala under den tiden. Å gissa om dom har ynglat av sig, vi skulle nästan kunna befolka ett mindre samhälle tillsammans



Kommentarer
Postat av: jonie

Grattis till guldet! Vinner inte Sverige fotbolls EM så kan vi iallafall vara stolta över din insats!

2008-06-17 @ 23:32:24
Postat av: Anonym

Nog är du guld värd !

2008-06-18 @ 07:35:55
Postat av: Eva

Grattis Leffe - bra jobbat!

2008-06-18 @ 14:14:40
URL: http://eva.bjorklund1.blogg.se/
Postat av: M@gs

Ett mindre samhälle? Ni är ju uppe i en halv byggd... Man kan ju inte vända på rumpan i Märsta utan att se en eller annan av er.... Hihi

Kram

2008-07-05 @ 18:33:48
URL: http://www.maggelimaggs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0