Skitradio

Idag har min radio på jobbet varit skitjobbig den har bara brusat. Nu när jag ska gå hem och släcker ner Excel så funkar den felfritt igen, jag startar upp Excel och det brusar, gör det tre gånger med samma resultat, kan jag ha fått ett virus i radion? Jag tänkte lite på min granne nu,  han sa att du ska ha en Apple och jag frågade varför det jag har levt med virus och maskar ända sen min Vic64, (nån som kommer ihåg den?) så varför byta bort ett system som åtminstone funkar flera veckor i sträck ibland.


Kommentarer
Postat av: gerdad

Å jag som trodde att du kunde fixa allt !

2008-06-10 @ 16:31:21
Postat av: iMatt

Det finns en miljon anledningar till att du ska använda en Apple macintosh! Jag ger dig ett par: Ett välbyggt operativsystem som är både snyggare och lättare använt än windows (stöd för raw format t.ex. Redan när du installerar datorn). Den är snyggare än PC. Jag har haft min MacBook i över 2 år, och har aldrig, aldrig, aldrig haft något problem med virus, buggar i program och liknande. Jag har inte heller någonstans märkt att datorn blivit segare. Och du är fotograf: Datorn är klippt och skuren för dig! Så gå ut och köp en nu!

2008-06-10 @ 18:39:31
URL: http://bottenofsankmarken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0