Sabbad telefon!

Under min period av otur och klantighet i veckan lyckades jag sätta mig på mobiltelefonen med nycklarna mellan den mjuka röven och det mjuka bilsätet.  ve och fasa. displayn sprack och inte vilken display som helst utan en touch screen gissa om det blir dyrt. Men tack för internet där det finns tips och råd, så varför lämna in den egen dräng....... snabbt beställdes en ny för 300 spänn och snabbt isär och ihop med all plast (jag som trodde den var av rostfritt som det står i reklamen) å tror du inte att den fungerar felfritt . Tydligen består mobiler bara av moduler så det som står i servicen att dom har lödit och mätt och lödit igen och bytt komponeneter osv är bara lögn och förbannad dikt. efter att kollat upp detta som den värsta Sverker. så står det klart att man aldrig mer behöver köpa en ny telefon alla delar går att köpa som lösgodis precis som på ICA.




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig pappsen, du fixar det mesta!

2008-06-12 @ 23:56:46
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag kan nästan allting, förutom att åka slalom (Lotta på Bråkmakargatan).

2008-06-13 @ 07:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0