Frasse

Jag hittade en del gamla bilder på Frasse. Vi skaffade oss en hane för att pappsen inte skulle vara själv med tre fruntimmer, men det tog bara ett år så var Frasse gravid. Ett år betedde sig katten som en man, var ute och jagade och släpade hem mat sorkar råttor och en och annan stare. sen upptäckte hon grannens fula feta skitiga men helt underbara hankatt , den som hon slagits med sen hon var liten och allt för att göra pappa stolt. Jag antar att det var den biologiska klockan som tickade. Jaha så var man ensam man igen. vad gör vi då? vi skaffar en hund där får man intyg på att den är en hane, sagt och gjort vi köper en hund med DAMP.  tokigare hund får man leta efter jagar allt  och alla som rör sig och låter som  man misshandlar kraken så fort han känner lukten av en hare, behöver jag berätta att vi troligtvis bodde i Upplands hartätaste samhälle. Tyvärr blev vi tvungna att göra oss av med hunden eftersom vi drabbades av allergi. Enligt obekräftade rykten inledde hunden Ruff då sin bana som kriminell fick åka polisbil efter en rymning och hade även en kort vistelse på en polisstation söder om Stockholm.






Kommentarer
Postat av: jonie

hahah, jag skrattar högt

2008-06-13 @ 23:39:26
URL: http://jonies.blogg.se/
Postat av: gerdad

Jag skrattar också,

men minns samtidigt

och saknar myset.

2008-06-14 @ 06:32:33
Postat av: Eva

Åååh, saknar Frasse nu.

2008-06-14 @ 08:32:46
Postat av: Leif

Tack ska ni ha-

2008-06-14 @ 08:40:48
Postat av: Annelie

Frasse var för go´. Tror ni har lite svårt för att se skillnaden på kön...tänker bara på hamstern ni trodde var en hane men upptäckte en morgon att den fått barn. Bengt var en Berit....hahaha....

2008-06-22 @ 15:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0