Bortgjord jag nä vadå.

När vi ändå är inne på telefoner så kan jag berätta en kul/pinsam historia som hände för ett tag sen. Jag kommer in på ett möte som representant för vårat företag, och kunden deras planeringschef startar upp med,  Leffe fy fan vad illa du sjunger. vad gör man när det sitter en massa höjdare i rummet? Jo man säger det där var ju en konstig start på ett möte. Då börjar han berätta att jag hade ringt upp honom när jag satt i bilen på väg från jobbet och sjunger till radion, han blev mäkta  förvånad att nån ringer och sjunger för honom, men efter ett tag går det upp  för honom att jag har slagit på telefonen och ringt honom av misstag och helt ovetande sitter och sjunger för tre gubbar som har skitroligt åt mig. jag rodnar fortfarande varenda gång jag möter dom, men hämnden kommer alltid ikapp även om det kommer att ta flera år, alla gör bort sig nån gång och då ska jag inte vara sen att berätta.

Kommentarer
Postat av: Eva

Den var bra Leffe!!!!!!!

2008-06-13 @ 14:40:01
Postat av: ger.dad

Nog kan du bjuda på det där !

2008-06-13 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0