Trängselskatt.

Jag tror inte våra politiker vet vad dom pratar om när dom ska ha trängselskatt höga skatter på bensin och allt vad dom kan hitta på för att värna miljön. Enligt vad jag hört så skitar svenskarna ner mindre än 1% av allt. Och det här talet om att köpa spritbilar (metanol) är ju också rent skitsnack. Jag ger mig f.n på att tillverka en bil skitar ner mer än att köra sin gamla till den är skrotfärdig. Nej lägg resurserna där det behövs, skicka skattepengarna till Asien eller Kina som kommer bli grymt biltätt när dom kommer på att dom vill ha västerlänsk standard.
Trängsel nää,,,, kolla på den här bilden som jag tog i Bangkok, där talar vi om trängsel.

Hur f.n kom han ut ur bilen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0